top of page


Încărcarea Cognitivă în Web Design: Simplitate sau Complexitate?
Reducerea încărcării cognitive este importantă, dar nu este întotdeauna vorba doar despre a păstra lucrurile simple — uneori, puțină...

Daniel Chiorean
May 303 min read
5 views
0 comments


Google Ads devine cea mai scumpă greșeală atunci cand nu urmărește corect evenimentele importante (Conversion Tracking)
Google Ads poate fi un instrument extrem de eficient de vânzări, dar numai dacă știe ce se întâmplă după ce potențialii clienți dau click...

Daniel Chiorean
May 163 min read
6 views
0 comments


Sandbox Shopify si urmarirea conversiilor: De ce nu sunt atribuite corect in GA4 si Google Ads
Shopify Plus a introdus recent o modalitate nouă de a instala taguri de urmărire prin secțiunea "Customer Events" (cunoscute și ca pixeli...

Daniel Chiorean
May 83 min read
5 views
0 comments


Impactul Ascuns al Reclamelor Meta Asupra Căutărilor pe Google: Cum Să Măsori Efectele Indirecte ale Publicității
Unul dintre cele mai discutate subiecte în rândul advertiserilor de Meta Ads este dacă o reclamă poate fi valoroasă atunci când un...

Daniel Chiorean
Mar 284 min read
6 views
0 comments


De ce „Strategia” este cheia viitorului în publicitatea digitală
În ultimii 20 de ani, publicitatea digitală a fost privită în principal ca un mediu pentru a captura trafic ieftin. Platformele de...

Daniel Chiorean
Mar 284 min read
6 views
0 comments
Articole Blog
bottom of page